دانلود جدید ترین فیلمها و سریالهای روز دنیا در سایت 98Movies. اگر در جستجوی یک سایت عالی برای دانلود فیلم هستید به این آدرس مراجعه کنید. این سایت همچنین آرشیو کاملی از فیلمهای دوبله به فارسی دارد. بنابراین برای دانلود فیلم دوبله فارسی بدون سانسور نیز می توانید به این سایت مراجعه کنید. در این سایت امکان پخش آنلاین فیلم و سریال همراه با زیرنویس و فیلمهای دوبله شده به صورت دوزبانه فراهم شده است. بنابراین برای اولین بار در ایران شما می توانید فیلمهای دوبله شده را در تلویزیونهای هوشمند خود به صورت دوزبانه و آنلاین مشاهده نمایید.
التاريخ : 2018-10-04

ضبط شهادات بورد أردني مزورة لطلاب عرب

الراي نيوز
- كشف أمين عام المجلس الطبي الأردني الدكتور نضال يونس انه تم ضبط شهادات مزورة للبورد الأردني لطلاب غير اردنيين من جنسيات عربية.

وأشار يونس أن دولتين قامتا بإرسال استفسارات عن شهادات بورد أردني اتضح بعد التدقيق عليها من قبل المجلس انها شهادات مزورة.

وبين يونس أن الشهادات تم مسح الاسم الأصلي عنها فقط وبقي ذات التخصص مشيرا إلى أن المجلس يعمل الان على تفعيل كود على الشهادات الجديدة لزيادة الأمان عليها من جانب وإمكانية التأكد من الشهادة والتخصص. (الدستور)

عدد المشاهدات : ( 1342 )
   
الإسم
البريد الإلكتروني
نص التعليق
تتم مراجعة كافة التعليقات ،وتنشر في حال الموافقة عليها فقط ،
ويحتفظ موقع 'الرأي نيوز' بحق حذف أي تعليق في أي وقت ،ولأي سبب كان،ولن ينشر أي تعليق يتضمن اساءة أو خروجا عن الموضوع المطروح ، علما ان التعليقات تعبر عن أصحابها فقط .